El Principáu pon en marcha la campaña de promoción pa la matriculación en llingua asturiana y gallego-asturianu
Agora
La conseyería d'Educación va abrir los plazos de solicitú dende'l 24 d'abril hasta'l 5 de mayu próximu y yá unvió'l correspondiente boletín informativu a les direcciones de los centros
04 Apr 2023. Actualizado a las 12:31 h.
La Conseyería de Cultura, Política Llingüística y Turismu punxo en marcha la campaña de promoción pa la matriculación del alumnáu de Primaria y Secundaria en llingua asturiana o gallego-asturianu de cara al cursu escolar viniente.
La conseyería d'Educación va abrir los plazos de solicitú dende'l 24 d'abril hasta'l 5 de mayu próximu y yá unvió'l correspondiente boletín informativu a les direcciones de los centros. Depués, los alumnos y alumnes de Primaria van tener que formalizar la matrícula del 20 al 27 de xunu, y los de Secundaria y Bachilleratu del 3 al 14 de xunetu.
Col títulu 'Nun ye días máis voltas/Nun-y deas más vueltes', la campaña incide en que la conocencia de les llingües propies d'Asturies ye un derechu del alumnáu qu'amás tien munches ventayes pal so desenvolvimientu personal y académicu, dende la meyora na competencia comunicativa hasta una autoestima mayor, amás del fomentu de la sensibilidá escontra la diversidá cultural.
Los spots y cuñes de la campaña, que van emitise na RTPA y divulgase en redes sociales, recueyen testimonios personales del alumnáu, les families y los docentes de llingua asturiana y eonaviegu. Amás, la Dirección Xeneral de Política Llingüística empecipió yá'l repartu de los dípticos y cartelos informativos na rede de centros educativos.