Podemos pide na Xunta reconocer al antifascista García Riestra y a trés guerrilleros republicanos

La Voz

AGORA

Vincent García participó en Oviedo en la presentación del ensayo ganador del Premio Máximo Fuertes Acevedo basado en su vida,  42.553: después de Buchenwald, de Xuan Santori Vázquez.El último superviviente español del campo de concentración alemán de Buchenwald, Vicente García Riestra, con el pantalón que usaba siendo prisionero de Buchenwald.
El último superviviente español del campo de concentración alemán de Buchenwald, Vicente García Riestra, con el pantalón que usaba siendo prisionero de Buchenwald. JLCereijido

Rexistra una solicitú pa que principie l'espediente pa conceder la Medaya d'Oru d'Asturies a títulu póstumu al activista antifascista

09 sep 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

El Grupu Parllamentariu de Podemos Asturies na Xunta Xeneral rexistró una solicitú  pa que principie l'espediente pa conceder la Medaya d'Oru d'Asturies a títulu póstumu al activista antifascista asturianu Vicente García Riestra.

Coles mesmes, Podemos presenta otru escritu, tamién fecháu'l 5 de setiembre, pa pidir que principie'l trámite de concesión del títulu de Fíu Predilectu d'Asturies, a títulu póstumu, a los guerrilleros republicanos José Antonio Alonso Alcalde, Felipe Matarranz y Cristino García Granda.

La formación morada señala que, d'esta forma, atiende una pitición de la Federación Asturiana de Memoria y República (Famyr). Coles mesmes, dende Podemos inciden en que «45 asociaciones de toa España y más de 1.200 persones pidieron anguaño que se-yos concediera la medaya, depués del fallecimientu nel mes de mayu de Vicente García Riestra».