Azuqueca va intentar superar el récord d'escanciáu simultáneu de sidra fuera d'Asturies

La Voz

AGORA

Participantes en la XXVIII edición de la Fiesta de la Sidra Natural de Gijón, en la que han logrado batir de nuevo el récord mundial de escanciado simultáneo  con la participación de 9.721 personas
Participantes en la XXVIII edición de la Fiesta de la Sidra Natural de Gijón, en la que han logrado batir de nuevo el récord mundial de escanciado simultáneo con la participación de 9.721 personas Juan González

El récord ta fixáu en 629 persones

11 sep 2019 . Actualizado a las 19:02 h.

La Casa Rexonal d'Asturies n'Azuqueca, cola collaboración del Conceyu azudense, entamó pa esti vienres el II Intentu de Récord simultáneu d'escanciáu de sidra fuera del Principáu d'Asturies.

L'actu va ser les 20.00 hores na carpa del Recintu Ferial, y pal mesmu va haber qu'inscribise al preciu de dos euros, informó'l Conceyu en nota de prensa.

L'oxetivu ye superar la cifra de 629 persones que se sumaron el récord l'añu pasáu n'Azuqueca, na plaza de La Constitución.

Na actividá, la Casa d'Asturies va ufiertar productos típicos de la gastronomía del Principáu, como bollos preñaos y empanada.