Reedítense les comedies de sidros de Graciano Vallina y Ángel González

La Voz REDACCIÓN

AGORA

Varias personas vestidos de sidros durante la tradicional fiesta de Sidros y comedies, que ha recuperado la localidad asturiana de Valdesoto.
Varias personas vestidos de sidros durante la tradicional fiesta de Sidros y comedies, que ha recuperado la localidad asturiana de Valdesoto. Alberto Morante

El llibru recueye testos recuperaos gracies a copies manuscrites y a la memoria de informantes

10 oct 2019 . Actualizado a las 11:37 h.

El Muséu del Pueblu d'Asturies publicó Guirrios na Cuenca Minera'l Nalón, editáu por Vicente Rodríguez Hevia, Severino Antuña González y Luis Manuel Iglesias Cueva. Esta obra zarra la triloxía de comedies de sidros cola recuperación de la obra de Graciano Vallina y Ángel González, el tíu Recono.

El llibru recueye testos recuperaos gracies a copies manuscrites y a la memoria de dellos informantes «de mui desigual valir lliterariu, anque pervaloratibles documentos pa siguir les andances de los guirrios y la comedia en Samartín del Rei Aurelio o Llaviana».

La obra pue descargase de baldre y completa los anteriores tomos dedicaos a les obres de Siero (tomu I), y d'Asaúra y Nieves (tomu II), editaos tamién pol Muséu del Pueblu d'Asturies.