Moncloa va blindar la confidencialidá de les comunicaciones con Asturies

La Voz

AGORA

Pedro Sánchez y Salvador Illa en el despacho de Moncloa donde el pasado 25 de abril se reunieron con el comité cientifico; a la izquierda de la pantalla, el cuadro del ourensano Xesús Vázquez
Pedro Sánchez y Salvador Illa en el despacho de Moncloa donde el pasado 25 de abril se reunieron con el comité cientifico; a la izquierda de la pantalla, el cuadro del ourensano Xesús Vázquez Moncloa

Estiéndese a tolos presidentes de comunidaes autónomes la rede de comunicaciones segures pa garantizar la invulnerabilidá de la información que compartan col xefe del Executivu.

26 jun 2020 . Actualizado a las 20:12 h.

El Palaciu de la Moncloa va estender a tolos presidentes de comunidaes autónomes y los de les ciudaes autónomes de Ceuta y Melilla la so rede de comunicaciones segures pa garantizar la invulnerabilidá de la información que compartan col xefe del Executivu.

Asina lo anunció esti xueves el director del gabinete de la Presidencia del Gobiernu, Iván Redondo, na so comparecencia nel Senáu énte la Comisión Mista de Seguridá Nacional, onde insistió na importancia creciente de garantizar la seguridá de los sistemes de comunicaciones.

Según esplicó, a la so llegada al Palaciu de la Moncloa l'Executivu realizó un analisís de la rede de comunicaciones de Presidencia del Gobiernu y punxo en marcha un plan d'ampliación de lo que denominó 'malla Bravo' y que garantiza la invulnerabilidá de les sos comunicaciones.

Asina, nel añu 2020 instaláronse un total de 20 teléfonos seguros a disposición del presidente del Gobiernu, doce ministros y en seis sales de crisis de distintos ministerios. Según detalló, esti sistema permitió por exemplu la celebración d'una ventena de Conseyos de Ministros virtuales nel estáu d'alerta o d'una decena de xuntes delegaes p'asuntos económicos.

Agora, Moncloa quier ampliar esi sistema de comunicaciones especiales a los presidentes autonómicos «pa garantizar la confidencialidá de la información que se comparte al traviés d'una comunicación segura ente'l presidente del Gobiernu y los presidentes de comunidaes autónomes y les dos ciudaes autónomes».