Voz pa los mozos de los centros de menores

J. S.

AGORA

Centro de menores Los Pilares, en Oviedo.Centro de menores Los Pilares, en Oviedo
Centro de menores Los Pilares, en Oviedo

El Gobiernu d'Asturies creó un comité de participación con menores que viven en centros de titularidá autonómica

23 jul 2020 . Actualizado a las 20:07 h.

El Gobiernu d'Asturies creó un comité de participación con menores que viven en centros de titularidá autonómica, coles mires d'integrar a los sos miembros nos conseyos municipales de participación infantil y, d'esta forma, tomar en consideranza les sos opiniones y fomentar la so autonomía personal nel procesu de transición a la vida adulta.

L'oxetivu ye qu'estos mozos treslladen les sos esmoliciones a los responsables de la Conseyería de Derechos Sociales y Bientar, amás de trabayar na so hestoria de vida, promocionar la so inclusión nos procesos de toma de decisiones y fomentar l'espíritu críticu, asambleariu y democráticu.

Van recoyese, tamién, los sos puntos de vista sobro'l funcionamientu de los centros de menores y los sos analises p'adoptar ameyoramientos si fueren necesarios, informa'l Gobiernu asturianu.

Esti comité de participación, que celebró esta mañana la primer mesa de trabayu con menores, organízase en tramos d'edá y cuenta con trés grupos: unu pa 6 a 11 años, otru de 12 a 14 y otru de 15 a 17.

Estos 20 neños representen a 393 residentes nos 17 centros d'Asturies y van axuntase de forma periódica n'Uviéu, Xixón y Avilés, y una vegada al trimestre va haber un alcuentru nel que van participar menores de les tres ciudaes.