Tres comunidades repártense la metá del Fondu Covid pa Educación

La Voz

AGORA

Un empleado de una escuela trabajando en el vestíbulo para reconvertirlo en un aula, en Dortmund (Alemania)
Un empleado de una escuela trabajando en el vestíbulo para reconvertirlo en un aula, en Dortmund (Alemania) FRIEDEMANN VOGEL

El ministeriu diz que trabaya «intensamente» pa que los recursos lleguen a los gobiernos autonómicos la selmana que vien

02 sep 2020 . Actualizado a las 11:45 h.

Andalucía, Cataluña y Madrid van repartise la metá de los 2.000 millones del Fondu Covid que'l Gobiernu va tresferir a les comunidaes autónomes pa qu'inviertan en materia d'Educación, según la orde que publica'l Boletín Oficial del Estáu (BOE) y qu'entra güei a valir. Asturies va recibir 32,5 millones d'euros.

El llibramientu d'estos recursos va facese efectivu enantes d'acabar el mes de setiembre de 2020, según recueye'l BOE. Sicasí, la ministra de Facienda, María Jesús Montero, aseguró ayeri martes que'l ministeriu trabaya «intensamente» pa que los recursos lleguen a los gobiernos autonómicos la selmana que vien.

El ministru de Sanidá, Salvador Illa, aseguró esti martes que si se siguen les midíes que Gobiernu y comunidaes autónomes alcordaron el xueves pasáu na sectorial d'Educación pa la vuelta al cole, esti regresu va dase en condiciones de seguridá.