Pumares sobre la oficialidá: «toi dispuestu a falar de lo que sía»

El secretariu xeneral de Foro llevará el debate de la reforma del Estatutu al senu del grupu

Adrián Pumares
Adrián Pumares

El secretariu xeneral de Foru Asturies y portavoz del so partíu nel parllamentu asturianu, Adrián Pumares, dixo esti vienres que va abrir el debate sobre la oficialidá del asturianu y el gallego-asturianu na so formación.

«Toi dispuestu a falar de lo que sía, incluyendo la reforma d'Estatutu d'Autonomía», confirmó Pumares nunes declaraciones a RPA recoyíes por Europa Press.

Les declaraciones de Pumares lleguen un día depués de que l'Academia de la Llingua Asturiana (ALLA) afirmara qu'había un «alcuerdu plenu» ente la institución y el presidente d'Asturies, el socialista Adrián Barbón, pa garantizar que nesta llexislatura llegue la reforma del Estatutu pa recoyer la oficialidá del asturianu y del gallego-asturianu.

Pa esa reforma del estatutu faen falta 27 de los 45 votos del parllamentu asturianu. PSOE, Podemos y IX sumen 26, polo que'l votu de Pumares podría resultar clave.

Na entrevista en RPA, Pumares dixo que va llevar l'asuntu a la Comisión Directiva de Foru Asturies. «Comprométome a tener esi debate dende yá nel senu de Foru», garantizó.

Conoce nuestra newsletter

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Comentarios

Pumares sobre la oficialidá: «toi dispuestu a falar de lo que sía»

Cola ayuda de