Amosando entama a emitir selmanalmente videos de les sos actuaciones

La Voz REDACCION

AGORA

Van ser más de 30 pieces con cantares de los 12 renomaos artistes que tocaron nes anteriores ediciones d'esti ciclu de música asturiana

08 feb 2021 . Actualizado a las 11:27 h.

En marzu del 2019 nacía Amosando, un ciclu de presentaciones de discos entamáu por musicasturiana.com, con un formatu ente conciertu acústicu con aforu reducíu, programa de televisión y alderique; too ello emitío per Internet pa qu’aporte a persones de tol mundu. Ante la falta de música en vivo por mor de la crisis sanitaria, la iniciativa decidió facer esti añu emisiones selmanales con pieces de cantares grabaos nes ediciones 2019 y 2020 d’Amosando. Van ser más de 30 emisiones qu’axunten a dellos de los artistes más renomaos de la escena n’asturianu.

L-R, Xaime Martínez, Ún de Grao, D’Urria, Anabel Santiago y Eva Tejedor & Les Pandereteres, Cerezal, Silvia Quesada, Felpeyu, Fruela 757, Bestiariu (con Alicia Álvarez y David Varela) y Misiva, dan forma a estes emisiones que van tener llugar tolos domingos a les 21.30h nel Facebook e InstagramTV de musicasturiana.com. Unes actuaciones que reflexen la calidá de la música fecha en llingua asturiana amás de la so diversidá, yá que recueyen estilos como’l pop, indie, electrónica, folk, tonada, canción de autor y rock. Les emisiones entamaron esti domingu 7 de febreru col videu “La campanona” de D’Urria.

Dende musicasturiana.com -organizadora d’esta iniciativa que cunta cola realización audiovisual de Javi Lueje, la collaboración de Goxe Producciones, el patrociniu de Xixón Turismu y Fundación Caja Rural de Asturias, y la subvención de la Conseyería de Cultura, Política Llingüística y Turismu-, ya tán trabayando pa poder facer una nueva edición en 2021 cola participación de 6 nuevos grupos. Mentanto, dan continuidá a Amosando con estes emisiones selmanales y faen un balance positivu del ciclu: en dos años los sos videos algamaron más de 210.000 reproducciones y los vieron en más de 60 países.