«La vida en cuatro lletres», la versión n'asturianu del llibru de Carlos López Otín

La Voz REDACCIÓN

AGORA

Portada de «La vida en cuatro lletres»
Portada de «La vida en cuatro lletres» TRABE

Trátase d'un ensayu de divulgación científica con versión asturiana de Xurde Menéndez Caravia

11 abr 2021 . Actualizado a las 12:24 h.

Trabe publica «La vida en cuatro lletres», la versión n'asturianu del llibru de Carlos López Otín. El llibru ye un ensayu de divulgación científica, fai por responder a delles entrugues cimeres: ¿qué ye la vida?, ¿qué mos fai humanos?, ¿llevamos la felicidá escrita nos xenes? y la traducción al asturianu ye de Xurde Menéndez Caravia. 

Garrando’l filu d’estes preguntes l’autor esbilla los momentos piqueros de la vida na Tierra, esplícamos cómo lleguemos hasta equí y por qué varies carauterístiques de nueso mos traxeron la enfermedá como amenaza mundial pa la felicidá. Dempués, entaína a falar sobre los estremaos llinguaxes de la vida, ente los que ta’l llinguaxe xenómicu de cuatro lletres que designen los cuatro componentes químicos del ADN: A d’adenina, C de citosina, G de guanina y T de timina.

Amás, l’autor afonda nos qu’él mesmu llama elixires de felicidá nuevos, nes posibilidaes que la intelixencia artificial mos apurre p’algamar el bienestar emocional, y ufre una fórmula xenómica imperfeuta de la felicidá. El llibru zarra cola presentación de los cinco resclavos xenerales de la felicidá y catorce recomendaciones que van valimos bien pa caleyar pel planeta de los xenes.