L'ALLA diz que la propuesta del PSOE sobre l'asturianu na Xunta Xeneral «retuerce» la sentencia del Constitucional

La Voz

AGORA

Academia de la Llingua
Academia de la Llingua

La petición de repetir les intervenciones en castellanu «nun tien precedente nos otros parllamentos autonómicos con llingua propia»

15 abr 2021 . Actualizado a las 10:44 h.

L'Academia de la Llingua Asturiana (ALLA) afirmó esti xueves que la propuesta del PSOE pal usu del asturianu na Xunta Xeneral vulnera l'espíritu del reglamentu del parllamentu y «retuerce» la sentencia del Tribunal Constitucional.

Los grupos parllamentarios trataron esti miércoles, en Xunta de Portavoces, una propuesta del PSOE pal usu del asturianu y el castellanu na Xunta Xeneral. La fórmula pretende dar respuesta a la sentencia del Tribunal Constitucional sobre l'usu del asturianu nel parllamentu autonómicu y evitar la traducción simultánea.

Asina, nel casu de qu'un diputáu diga nun entender una intervención n'asturianu, va tener que repetila en castellanu. La intervención quedaría recoyida de manera billingüe --asturianu y castellanu-- nes publicaciones de la Cámara. Los servicios xurídicos de la Xunta tienen que dar forma a esta propuesta, pa depués treslladala al restu de grupos y votala.