L'Arzobispáu refugó participar na presentación de la versión n'asturianu de La Biblia

La Voz UVIÉU

AGORA

El Real Institutu d'Estudios Asturianos acoyó la presentación d'esta obra nun actu presidíu pola conseyera de Cultura, Berta Piñán

22 abr 2021 . Actualizado a las 12:14 h.

L'exdirector de Sociedá Bíblica, José Luis Andavert, anunció esti miércoles que l'Arzobispáu d'Uviéu refugó mandar representación a la presentación de la versión n'asturianu de La Biblia.

El Real Institutu d'Estudios Asturianos acoyó la presentación d'esta obra nun actu presidíu pola conseyera de Cultura, Política Llingüística y Turismu, Berta Piñán. Amás, al actu asistieron representantes de los xesuites, de la comunidá evanxélica o de l'Academia de la Llingua.

Sicasí, según indicó Andavert, la Sociedá Bíblica tamién invitó al Arzobispáu, anque refugaron mandar nenguna representación al actu. Per otru llau, esplicó que dende'l Conceyu d'Uviéu y la Universidá d'Uviéu nun pudieron participar por motivos d'axenda, pero escusaron la non asistencia.

Tampoco nun pudo asistir el presidente del Principáu, el socialista Adrián Barbón, que con too recibió na sede de Presidencia a los miembros de la Sociedá Bíblica y a los autores de la traducción al asturianu.