El Principáu pon en marcha la campaña p'animar a la matriculación n'asturianu y gallego-asturianu

La cartelería impresa ta llegando yá a los centros educativos y d'equí a poco la campaña va estendese a los medios de comunicación


Uviéu

La Conseyería d'Educación y la Dirección Xeneral de Política Llingüística del Gobiernu d'Asturies punxeron en marcha la campaña anual p'animar a la matriculación del alumnáu nes asignatures de Llingua Asturiana y Lliteratura y de Gallego-Asturiano.

La cartelería impresa ta llegando yá a los centros educativos y d'equí a poco la campaña va estendese a los medios de comunicación, con cuñes de radio y spots televisivos nes dos llingües.

La campaña trata de promocionar la matriculación n'asturianu, o en gallego-asturianu nel so ámbitu, en caúna de les fases educatives. Les feches pa realizar la matrícula estableciéronse del 23 al 28 de xunu para Educación Primaria, y del 5 al 16 de xunetu y 1 a 7 de setiembre pa la ESO y Bachilleratu.

Conoce nuestra newsletter

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Tags
ESO
Comentarios

El Principáu pon en marcha la campaña p'animar a la matriculación n'asturianu y gallego-asturianu

Cola ayuda de