Axuntase va empezar les obres del so proyectu de cohousing en pasando'l branu

G.G. REDACCIÓN

AGORA

Infografía del proyecto Axuntase
Infografía del proyecto Axuntase Axuntase

El complexu de viviendes collaboratives yá cunta cola aprobación definitiva del estudiu de detalle y trabaya na tramitación de la llicencia d'obra y el proyectu arquitectónicu

14 jun 2021 . Actualizado a las 23:05 h.

La cooperativa Axuntase acaba de recibir el preste definitivu del estudiu de detalle del proyectu de cohousing que va llevantar en Caraviés (Llanera, Asturies). Una notificación que se publicó nel Boletín Oficial del Principáu d'Asturies y confirma que se ta cumpliendo colos plazos alministrativos. Tamién que les obres, nes que se van invertir casi cuatro millones d'euros pa construyir un complexu que va cuntar con 36 viviendes y distintos espacios d'usu común, van poder empezar en pasando'l branu.

Pa caltener esti ritmu, que dexaría a los cooperativistes estrenar vivienda a lo llargo de 2023, nos próximos díes van realizase les últimes xestiones referentes a la llicencia y el proyectu arquitectónicu. Nesta llinia, na parcela yá se realizaron les midíes oportunes y yá se realizaron los primeros plantíos d'un proyectu paisaxísticu que va cuntar con más de 400 árboles.

Eventu virtual

Axuntase, amás, va celebrar el sábadu 19 de xunu, a les 12.00 hores, l'eventu virtual «Problemes d'accesu a la vivienda y el cohousing interxeneracional como alternativa». Va celebralu en directo y va poder siguise al traviés de la páxina de Facebook y la canal de Youtube de la cooperativa.