Toles pantalles arcu iris nel Niemeyer

F. Sotomonte

AGORA

El centru cultural d'Avilés acueye la sesta edición del Festival de Cine LGTBI

19 jun 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

Dende esti sábadu y a lo llargo de la selmana qu'entra, el Centru Niemeyer va acoyer la sesta edición del Festival de Cine LGTBI, con una amuesa que nun va llendase a la pantalla sinón que va abrise a distintes disciplines artístiques, empezando cola representación de la obra teatral Puños de farina nel Auditoriu y cola novedá nesta nueva edición de la celebración de cinco seminarios web dedicaos a los colectivos integraos nel LGTBI.

Anque l'apertura formal va facese'l sábadu, el certame nun va dar empiezu de forma oficial hasta la xornada siguiente, el domingu col estrenu internacional, a les 20:00 hores de la película «Sexo y revolución».

Ya de que los festivales tovía caltienen restricciones p'abrir al públicu, ente'l llunes 21 y vienres 25 de xunu la canal de Youtube del Centru Niemeyer va emitir en directo los cinco alcuentros dixitales sobre la escritura, la escena musical, l'antirracismu, el deporte y los curtiumetraxes nel ámbitu LGTBI. «Escribir sobre lo personal y lo político» y «Escenas musicales LGTBI» van ser los primeros alcuentros, dambos a partir de les 18.00 hores el llunes y el martes.