La pasión xaponesa y otros secretos del Padre Galo

La Voz

AGORA

Fernán Coronas
Fernán Coronas

Cultura, Fundación Valdés-Salas y Universidá d'Uviéu impulsen la recuperación del legáu de Fernán-Coronas

08 jul 2021 . Actualizado a las 16:32 h.

La Conseyería de Cultura, Política Llingüística y Turismu y la Fundación Valdés-Salas empecipiaron en collaboración cola Universidá d'Uviéu un proyectu de recuperación del legáu del escritor Fernán-Coronas (Cadavéu, 1884-Vil.lar,1939).

Esta iniciativa busca inventariar esti legáu, da-y un tratamientu integrador, facelu públicu y ponelu a disposición del personal investigador y divulgador. Pa eso, ta previsto que los trabayos del Proyectu Fernán-Coronas, que se va estender hasta 2023, se vaigan dando a conocer al traviés de distintos seminarios, el primeru d'ellos va ser esta seronda.

Asina lo anunció esti xueves el director xeneral de Política Llingüística, Antón García, xunto al presidente de la Fundación Valdés Salas, Joaquín Lorences, y el profesor Xulio Viejo, quien punxeron de manifiestu'l gran valor de los fondos sobre los que se ta trabayando, y que van ser dixitalizados pal so espardimientu na rede, pa que tean accesibles pa cualesquier persona interesada na obra del autor valdesanu.