Un xardín vertical con más de 3.500 plantes

G.G. REDACCIÓN

AGORA

El jardín vertical de EDP en la FIDMA
El jardín vertical de EDP en la FIDMA EDP

EDP presenta na FIDMA'l xardín públicu de mayor tamañu d'Asturies

05 ago 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

EDP vuelve a la Feria Internacional de Muestres d'Asturies con un xardín vertical compuestu por más de 3.500 plantes. Según la compañía, trátase del xardín públicu de mayor tamañu d'Asturies y va ser la principal novedá nel pabellón de la compañía enerxética na edición númberu 64 de la FIDMA.

La enerxética presenta con esti xardín la so narrativa de marca nueva: «Changing Tomorrow Now. Cambiamos ahora el mañana», cola que confirma'l so compromisu «de ser 100% verde en 2030, adelantrándose en 20 años a los demás». El xardín vertical ta compuestu por más de 3.500 lippies y surfinies, plantes de floriamientu, la primera perenne, que se plantaron nes últimes selmanes, a un ritmu de 400 plantes diaries.

Sobre una estructura modular, pa sostener el xardín, plantáronse utilizando un sistema de sacos de xeotestil reciclao de trés capes qu'acoyía un sustratu especial pa xardinos verticales con un abonu de lliberación lenta pa seis meses. Trátase d'un sistema bien anovador, de creación recién. Esti xardín ye «más qu'un chisgu a la estratexa de la compañía de ser la primera utility 100% verde en 2030, convirtiéndose nel símbolu del pabellón y d'esa ambición, garantizando la so duración nel tiempu con un sistema de riegu automáticu y caltenimientu dos vegaes a la selmana». L'últimu día de feria, el próximu 22 d'agostu, los visitantes qu'asina lo deseen van poder llevar a les sos cases una de les plantes que decora esti xardín vertical.

El Plan Estratéxicu de EDP pal periodu 2021-2025, aprobáu apocayá, preve inversiones por valor de 24.000 millones d'euros. Les inversiones van centrase en trés exes principales d'acción: crecimientu n'enerxíes anovables, flexibilidá ya intelixencia de les redes de distribución eléctrica y apueste por diseñar y ufiertar les soluciones más anovadores a los sos veceros. Esti ambiciosu plan contribúi al oxetivu d'EDP de ser 100% verde en 2030.