El fútbol asturianu de los años 20 y 30, retratáu por Constantino Suárez

S. F. REDACCION

AGORA

El Muséu del Pueblu d'Asturies recibe una donación de 200 imáxenes del fotógrafu xixonés que tamién revelen el so interés pola fotografía artística

16 ago 2021 . Actualizado a las 11:13 h.

El Muséu del Pueblu d'Asturies recibió la donación de 200 fotografíes de Constantino Suárez (Xixón 1899- 1983), toes elles orixinales positivaes pol mesmu fotógrafu, que se sumen al archivu que se caltien dende 1992 nel equipamientu cultural. Esta donación, realizada pol empresariu xixonés Vicente Fernández, da a conocer una faceta nueva de Suárez: el so interés pola fotografía puramente artística y el so dominiu de les técniques pictoralistes.

De les 200 fotografíes, 176 vienen en trés álbumes con un formatu de 18x24 centímetros y otres 24 son de gran formatu a partir de negativos fechaos ente 1920 y 1933. Dos de los álbumes contienen semeyes d'equipos de fútbol asturianu, sobre manera de Xixón, y de partíos, realizaes ente 1920 y 1935. Ente otros, apaecen equipos como Hispania de El Llano, Somió F. C., Atlético de El Llano, Viesques F. C., Cimadevilla F. C., El Cantábrico F. C., Club Gijón, Sporting, Racing de Sama, Stadium de Oviedo, Avilés, Español de Barcelona o les selecciones asturiana y la de Méxicu.

El mesmu Suárez anotó al aviesu de les fotografíes deportives los nomes de los xugadores de les distintes formaciones y de los campos onde entós apostábense los partíos, como El Molinón, La Campona, La Electra o Viesques, según el resultáu del alcuentru.