«Una ciencia ensin enfotu», de Ramón D'Andrés, premiu Máximo Fuertes Acevedo d'ensayu

La Voz

AGORA

Xulio Concepción xunto a Ramón d'Andrés.
Xulio Concepción xunto a Ramón d'Andrés. EP

El xuráu destacó la obra como «un manual básicu p'abrir los güeyos de cualquiera, filólogu o non, sobre la ciencia y la non-ciencia que consumimos, asimilamos y creyemos al falar de llingües»

02 sep 2021 . Actualizado a las 16:14 h.

Ramón d'Andrés ganó la edición ventena sétima del premiu Máximo Fuertes Acevedo d'ensayu en llingua asturiana que concede la Conseyería de Cultura, Política Llingüística y Turismu cola obra titulada Una ciencia ensin enfotu.

Los miembros del xuráu que falló'l premiu destacaron que'l trabayu de D'Andrés «ye un manual básicu p'abrir los güeyos de cualquiera, filólogu o non, sobre la ciencia y la non-ciencia que consumimos, asimilamos y creyemos al falar de llingües nel día a día». El xuráu valoró tamién el trabayu por «la investigación y reflexón» que reflexa.

Nesta edición del Máximo Fuertes Acevedo, y baxo la presidencia del director xeneral de Política Llingüística, Antón García, el xuráu tuvo integráu poles filólogues y profesores Marta López y María Cueto, la escritora y tamién filóloga Beatriz Quintana, el filólogu Jorge Arturo Sierra y Xune Elipe, músicu, comunicador y ganador de la edición pasada del gallardón. Lourdes Álvarez, filóloga del serviciu de Planificación y Conocimientu de la Llingua Asturiana de la Dirección General de Política Llingüística, actuó como secretaria. El premiu ta dotáu con 6.000 euros.