Barbón llamenta que el PP de Asturies tea «instaláu nel non pol non»: «Demuestra debilidá»

La Voz OVIEDO

AGORA

El presidente del Principado de Asturias, Adrián Barbón
El presidente del Principado de Asturias, Adrián Barbón

El presidente asturiano asegura que «gustaríame ver al PP pactando con nós» y por tanto muéstrase partidariu del diálogu

07 sep 2021 . Actualizado a las 17:44 h.

El presidente del Gobiernu d'Asturies, el socialista Adrián Barbón, sobre si sería conveniente sacar alantre una reforma del Estatutu d'Autonomía con 27 de los 45 diputaos, afirmó qu'esta ye una mayoría reforciada y que ye la que fixaron los «padres» del Estatutu. «Hai que respetar esa mayoría», indicó ensin entrar en más detalles del sentíu d'una posible reforma d'esa norma.

Nuna entrevista concedida a Radio Asturias y recoyida por Europa Press, Barbón llamentó que'l PP rexonal encabezáu por Teresa Mallada tea «instaláu nel non pol non». Asina, dixo que la política de negase «a too» ye mala y «demuestra debilidá». Énte eso, mostróse partidariu del diálogu. «Gustaríame ver al PP pactando con nós», dixo Barbón, qu'apuntó que la posición actual del partíu de Mallada pue obedecer a una situación de «interinidá» porque entá nun celebraron el so congresu. «Quiero más mil veces un PP fuerte n'Asturies qu'un Vox fuerte», señaló'l presidente asturianu, qu'espera que los «populares» asturianos «abandonen el non pol non».

En materia fiscal volvió solicitar al Gobiernu d'España qu'articule un procesu d'harmonización que contribuya a la «igualdá de condiciones» entre comunidaes autónomes, en calificando de «brinde al sol» l'anunciu de la so homóloga en Madrid, Isabel Díaz Ayuso (PP), de suprimir tolos impuestos propios. Barbón dixo que nun quier apostar con naide, pero indicó qu'esos impuestos suponen una cantidá residual.