Vox reclama a PP, Cs y Foru nun participar na xunta de reforma del Estatutu d'Autonomía

La Voz UVIÉU

AGORA

El portavoz de Vox, Ignacio Blanco, en la Junta General
El portavoz de Vox, Ignacio Blanco, en la Junta General Junta General

Según Ignacio Blanco, «nun representa a Asturies» y a lo llargo de los sos 40 años d'historia «empeoró la situación demográfica y la economía» rexonal

14 sep 2021 . Actualizado a las 18:02 h.

Vox reclamó a PP, Ciudadanos y Foru que nun asistan a la xunta convocada esti xueves pol presidente Adrián Barbón pa principiar el procesu de reforma del Estatutu d'Autonomía. Un testu que según el portavoz de Vox, Ignacio Blanco, «nun representa a Asturies» y que a lo llargo de los sos 40 años d'historia «empeoró la situación demográfica y la economía» rexonal.

Blanco anunció esti martes n'Uviéu que mandó a les 8.00 hores d'esta mañana una carta a los portavoces d'eses trés formaciones pa que nun participen nel debate impulsáu pol Gobiernu asturianu. La invitación de Vox propón trés posibilidaes pal alcuentru: esti mediudía pa comer, a les 17.00 hores d'esti martes o mañana, enantes de la Xunta de Voceres.

Según Blanco, la xunta del xueves en Presidencia convocada por Barbón ye «una coartada» pa «imponer» una reforma que, según el diputáu, va recoyer «lo que-y dea la gana a Barbón», como ye más autogobiernu y la oficialidá del asturianu y del gallego-asturianu. Cuestiones «que s'averen al nacionalismu escluyente d'otros sitios» de cara a convertir a Barbón «nel Fraga socialista asturianu nuevu».