La Comisión de Cultura del Congresu aprueba una PNL pa que l'asturianu opte a ayudes estatales

La Voz

AGORA

Sofía Castañón
Sofía Castañón

La iniciativa recueye la posibilidá d'acceder a subvenciones pa la traducción pa les llingües ensin reconocer como oficiales, pero sí como 'propies'

19 oct 2021 . Actualizado a las 18:45 h.

La Comisión de Cultura y Deporte del Congresu aprobó esti martes una Proposición Non de Llei (PNL) pa que l'asturianu y l'aragonés puedan optar a les ayudes y premios estatales destinaos a obres lliteraries nes distintes llingües del Estáu.

La iniciativa --que recueye la posibilidá d'acceder a subvenciones pa la traducción pa les llingües ensin reconocer como oficiales, pero sí como 'propies'-- cuntó col apoyu de PSOE, Unidas Podemos y el Grupu Plural, mentes que Vox votó en contra y el PP y Ciudadanos astuviéronse.

La encargada de defender la PNL foi la diputada asturiana d'Unidas Podemos, Sofía Castañón, que recordó que n'España, amás de les oficiales, hai otres llingües que son propies «y según la Constitución y la Carta Europea de les Llingües ye llabor de les instituciones protexeles». Asina, señaló que «depués de 40 años esperando pola oficialidá, estes llingües propies deben de gociar d'una protección especial».