¿Ye sinónimu «billingüismu cordial» de «oficialidá amable»?

La Voz

AGORA

El presidente del Principado de Asturias, Adrián Barbón (i), y el presidente de la Xunta de Galicia, Alberto Núñez Feijóo en una imagen de archivo
El presidente del Principado de Asturias, Adrián Barbón (i), y el presidente de la Xunta de Galicia, Alberto Núñez Feijóo en una imagen de archivo Eloy Alonso | EFE

El presidente asturianu, Adrián Barbón, celebra les palabres de Alberto Núñez Feijoo

04 abr 2022 . Actualizado a las 17:23 h.

El Presidente del Principáu, el socialista Adrián Barbón, comparó'l «billingüismu cordial» del que faló'l presidente nuevu del PP, Alberto Núñez Feijóo cola «oficialidá amable» a la que los socialistes refiérense pal asturianu y aseguró que «él nun tien nengún problema en ver un sinónimu».

« Ayeri almorcé escuchando falar de billingüismu cordial, que me suena muncho a la oficialidá amable. Sé de dellos compañeros o representantes d'otres formaciones que de xuru s'empapizaron cola espresión. Yo nun tengo nengún problema en ver un sinónimu ente esi billingüismu cordial y la oficialidá amable», dixo Barbón.

El secretariu xeneral de la FSA-PSOE y presidente asturianu manifestábase asina na so intervención na asamblea municipal estraordinaria congresual del PSOE de Xixón.

Ellí Adrián Barbón refirióse a la necesidá de que'l PP sía capaz de reconstruyir los sos llazos y organización interna porque al so xuiciu «pa frenar a la ultraderecha precisa un PP que se reconstituya fuerte y que compita pa frenar esi avance».

Volvió insistir Barbón en que tamos nun tiempu ye'l que se fai necesario la unidá, la estabilidá y la firmeza y manifestó que too eso ye lo qu'ufierten los gobiernos socialistes, el de Xixón, el del Principáu y el de la nación; informó Europa Press.