El Principáu dota de base xurídica a la Rede de Normalización Llingüística

La Voz REDACCIÓN

AGORA

Foto de archivo de los Servicios de Normalización Llingüística del Principáu
Foto de archivo de los Servicios de Normalización Llingüística del Principáu Conceyu Cangas

Agora constitúyese como un órganu colexáu, d'adhesión voluntaria, pa coordinar los proyectos y actividaes de los Servicios de Normalización Llingüística del Principáu

22 abr 2022 . Actualizado a las 13:45 h.

El Conseyu de Gobiernu aprobó esti vienres el decretu pol que se crea y regula la composición, organización y competencies de la Rede de Normalización Llingüística.

Esta entidá venía funcionando dende 2001, cola puesta en marcha de los primeros servicios de normalización municipales, que se coordinaben pa realizar campañes y actividaes comunes. Sicasí, hasta agora nun tenía nengún marcu regulatoriu.

Agora constitúyese como un órganu colexáu, d'adhesión voluntaria, pa coordinar los proyectos y actividaes de los Servicios de Normalización Llingüística del Principáu, pa fomentar l'usu del asturianu y el gallego-asturianu.

Ente los sos cometíos tán l'asesoramientu a les alministraciones públiques, la planificación de cursos de llingua, la collaboración en procesos selectivos nos que s'evalúen conocencies llingüístiques, velar pol cumplimientu de la llexislación nel so ámbitu de competencia y foemntar una imaxe positiva de les llingües propies, informa Europa Press.