La XDLA entama la manifestación pola oficialidá: «Nun vamos renunciar a siguir esixendo lo que ye de xusticia»

La Voz REDACCIÓN

AGORA

Imagen de la gran manifestación celebrada en Oviedo el pasado 16 de octubre, donde unas 30.000 personas reclamaron la oficialidad del asturiano
Imagen de la gran manifestación celebrada en Oviedo el pasado 16 de octubre, donde unas 30.000 personas reclamaron la oficialidad del asturiano Paco Paredes

Va celebrase'l 7 de mayu a les 12.00 hores, con salida de la uviedina Estación del Norte

22 abr 2022 . Actualizado a las 14:36 h.

La manifestación pola oficialidá que tolos años entama la Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana (XDLA) pol Día de les Lletres Asturianes, .

El cartel de la convocatoria ye un vasu con dellos colores --n'alusión al corazón multicolor que vien usando la organización nos últimos meses nes sos campañes-- que ta «medio enllenu y que la xente tien qu'ayudar a enllenar». Asina, quieren representar la situación actual del debate políticu sobre la oficialidá y el papel del movimientu de reivindicación llingüística.

En declaraciones a Europa Press, el portavoz de la XDLA, Xosé Candel, destacó «l'optimismu que queremos tresmitir col cartel y la certeza de que'l tiempu nos va recompensar tantos años de llucha».

«Llevamos décades saliendo a la cai y anque foi decepcionante la incapacidá hasta agora de delles fuercies polítiques pa sacar alantre la reforma estatuaria, nun vamos renunciar a siguir esixendo lo que ye de xusticia», indicó. «Nós nun nos damos. Nun tamos por aplazar derechos cada vez que s'abre la oportunidá, sinón por reconocelos. Y pa eso vamos manifestanos esti sábadu 7 de mayu», sentenció Candel, informa Europa Press.