La música xixonesa Alicia Álvarez estrena'l videoclip «El barquín»

La Voz REDACCIÓN

AGORA

«El barquín», el nuevo videoclip de Alicia Álvarez
«El barquín», el nuevo videoclip de Alicia Álvarez

El tema inclúise en «Kikirikikí», l'últimu libru-discu de l'artista que ta acabante algamar la so segunda edición

22 may 2022 . Actualizado a las 05:00 h.

Los pantalanes, la rula antigua, la Cuesta’l Cholo o la punta Lequerique son los escenarios de El barquín, el videoclip nuevu d’Alicia Álvarez (voz y guitarra de Pauline en la Playa).  Grabáu dafechu nel antiguu Muelle de Xixón (anguaño Puertu Deportivu), la canción ye un cantu a la llibertá que munches veces nun algamamos polos nuesos propios mieos. Esti barquín (que protagoniza la embarcación Itsas izar) imaxina mil peligros, como tantas neñes y neños na infancia, y va alcontrar nesta emocionante canción la fuercia pa vencer los sos mieos y esfrutar por fin de la mar.             

El tema inclúise en Kikirikikí, l’últimu libru-discu de l’artista (editáu por La Fabriquina) que ta acabante algamar la so segunda edición. Son canciones delicaes n’asturianu pan eñes y neños, que falen de los sentimientos, les emociones o los mieos a traviés de les historias d’animalinos, bichos y otros tienros personaxes.

El video, que retrata un guapísimu Xixón braniegu, foi realizáu por Cortexiphan producciones y cuntó cola collaboración especial del acordeonista David Varela.