El Principáu recuperó cerca de 25.000 topónimos tradicionales

La Voz OVIEDO

AGORA

Información de las próximas salidas en la estación de La Corredoria con la toponimia en asturiano.
Información de las próximas salidas en la estación de La Corredoria con la toponimia en asturiano.

El Bopa publicó esti 14 de xunu'l decretu pol que se determinen los topónimos oficiales de Somiedu

14 jun 2022 . Actualizado a las 17:53 h.

El Boletín Oficial del Principáu d'Asturies publicó esti 14 de xunu'l decretu pol que se determinen los topónimos oficiales de Somiedu, que ye'l númberu 74 de la llista de conceyos cola so toponimia oficializada. En total, aprobáronse 24.225 topónimos tradicionales nesti procesu.

A lo llargo d'esti mandatu, l'Executivu autonómicu dio lluz verde a la toponimia de 8 de los 12 conceyos pendientes d'oficializar, concretamente la de Cabrales, Castropol, El Valle Baju Peñamellera, Llanera, Pravia, Salas, Caravia y Somiedu. Nel casu de Somiedu, el decretu recueye, previu dictame de la Xunta Asesora de Toponimia, los nomes oficiales de les parroquies rurales y poblaciones del conceyu, d'alcuerdu cola so denominación tradicional en llingua asturiana. La denominación oficial de la capital del conceyu va ser La Pola Somiedo, optando asina por una única forma de consensu.

Depués de la publicación de la norma nel Bopa, les alministraciones públiques van adaptar de manera progresiva les rotulaciones en víes públiques y carreteres, amás d'en mapes y planos oficiales, a les formes toponímiques aprobaes. Nestos momentos son 74 los conceyos que tienen les sos denominaciones tradicionales regularizaes oficialmente. A lo llargo d'esta llexislatura, impulsóse'l procesu d'oficialización de los topónimos pendientes, en collaboración colos conceyos. Asina, dende'l branu de 2019 diose lluz verde a la toponimia de Cabrales, Castropol, El Valle Baju de Peñamellera, Llanera, Pravia, Salas, Caravia y Somiedu, informa Europa Press.