Grau va ser el primer conceyu n'aplicar la Llei d'Ordenación Integral del Territoriu

J.L. REDACCIÓN

AGORA

Presentación en Gijón de la Ley de Ordenación Integral del Territorio de Asturias (LOITA)
Presentación en Gijón de la Ley de Ordenación Integral del Territorio de Asturias (LOITA) PRINCIPADO DE ASTURIAS

Va dotar a los conceyos de ferramientes técniques pa la xestión estratéxica del suelu

26 jul 2022 . Actualizado a las 11:34 h.

El conseyeru de Mediu Rural y Cohesión Territorial del Principáu d'Asturies, Alejandro Calvo, presentó esti xueves en Xixón la Llei d'Ordenación Integral del Territoriu d'Asturies (LOITA), que va flexibilizar la planificación urbanística y va dotar a los conceyos de les ferramientes técniques necesaries pa xestionar el suelu urbanu y rural de manera estratéxica, áxil y flexible.

Grau va ser el conceyu pilotu nel que se van poner en práctica les ferramientes introducíes nel anteproyectu pa testar la so efectividá o introducir cambios si ye necesario.

En concreto, Calvo presentó'l decálogu coles principales novedaes incorporaes al anteproyectu, un documentu que busca un cambiu estructural na xera compartida de la ordenación del territoriu ente los conceyos y el Principáu, según una nota de prensa del Gobiernu rexonal.

Coles mesmes, va dotar de capacidá mayor a l'Alministración autonómica pa ordenar el texíu de ciudaes medies, villes y aldees, pa que se caltenga'l mediu natural, informa Europa Press.