El Camín de los Santuarios conecta Asturies y Cantabria como referente cultural y turísticu

La Voz

AGORA

GOBIERNO DE CANTABRIARAÚL LUCI | EUROPAPRESS

L'apertura y promoción d'esti itinerariu enmárcase na celebración de los 1.300 años de la batalla de Cuadonga

04 ago 2022 . Actualizado a las 14:49 h.

Los presidentes del Principáu, Adrián Barbón, y de Cantabria, Miguel Ángel Revilla, inauguraron esti miércoles el Camín de los Santuarios, una nueva ruta inspirada nel históricu recorríu qu'enllaza la Catedral d'Uviéu con Cuadonga y Santo Toribio de Liébana, en Cantabria, trés fechos fundamentales na hestoria de la monarquía asturiana.

L'apertura y promoción d'esti itinerariu enmárcase na celebración de los 1.300 años de la batalla de Cuadonga. La conseyera de Cultura, Política Llingüística y Turismu, Berta Piñán; el vicepresidente y conseyeru d'Universidaes, Igualdá, Cultura y Deporte de Cantabria, Pablo Zuloaga, y el conseyeru cántabru d'Innovación, Industria, Tresporte y Comerciu, Javier López, xunto con alcaldes de los conceyos que traviesa la ruta, percorrieron un tramu del Camín de los Santuarios dende la llende ente Asturies y Cantabria, hasta Merodio, en Peñamellera Baxa, onde participaron nuna visita empuesta pol historiador Toño Güerta sobro los finxos arquitectónicu y etnográficu de la localidá.

El Camín de los Santuarios constitúi un nuevu recursu, llamáu a convertise en referente cultural y turísticu, pa poner en valor los elementos patrimoniales, naturales y etnográficos que marquen la ruta a lo llargo de les sos 200 kilómetros. El percorríu dende Liébana a Uviéu va ser un elementu dinamizador pa los once conceyos asturianos que traviesa: Peñamellera Alta, Peñamellera Baxa, Cabrales, Onís, Cangues d'Onís, Parres, Piloña, Nava, Noreña, Siero y Uviéu.