Asturies, convidada d'honor nel Intercélticu de Lorient

J. L.

AGORA

Actuación de Felpeyu en 2021
Actuación de Felpeyu en 2021 Delegación Asturiana del Festival de Lorient

Barbón va acompañar a la representación asturiana, formada por 25 bandes y artistes

05 ago 2022 . Actualizado a las 18:26 h.

Asturies llega como convidada d'honor a la 51er edición del Festival Intercélticu de Lorient con una amplia programación que va amosar el talentu de 25 bandes y artistes a lo llargo de diez díes. El presidente asturianu, Adrián Barbón, va visitar el próximu martes, 9 d'agostu, el certame bretón, ún de los referentes europeos de la cultura celta, que cada añu axunta a cerca de 800.000 asistentes.

La Conseyería de Cultura, Política Llingüística y Turismu diseñó un ambiciosu programa pa esta edición. El pabellón de la comunidá, pel que van pasar ocho artistes y bandes musicales, va acoyer tamién alcuentros lliterarios con autores nuevos en llingua asturiana, un rincón dedicáu a la cultura sidrera y un puntu d'información turística.

La conseyera de Cultura, Berta Piñán, va participar esti sábadu na xornada inaugural del festival, cuando se va abrir al públicu'l pabellón del Principáu y tamién l'amuesa Llabor, na que l'artista llavianés Ricardo Villoria combina distintos formatos pa reconstruyir con una mirada vanguardista y tresgresora la so visión de la cultura tradicional asturiana. La esposición inclúi 50 fotografíes d'entornos rurales ya industriales y semeyes de personaxes que componen l'universu personal del creador. Tamién incorpora la particular reinterpretación de Villoria sobre la indumentaria tradicional del folclor asturianu y dos pieces audiovisuales que se centren na tonada y na matanza del gochu, costume bien enraigonada na zona rural.