El pelotón ciclista» de los llácteos llega a Uviéu

J.L REDACCIÓN

AGORA

El pelotón ciclista de los lácteos
El pelotón ciclista de los lácteos

Trátase d'una de les iniciatives de divulgación impulsaes pola Organización Interprofesional Láctea (InLac)

13 ago 2022 . Actualizado a las 05:00 h.

El «pelotón ciclista» de los llácteos tomó les principales cais de la ciudá d'Uviéu y va tar hasta'l domingu 14 d'agostu pa esplicar, a llocales y visitantes, los valores nutricionales de los alimentos llácteos y l'apueste pola sostenibilidá d'esti sector. Les bicicletes, afataes pa la ocasión, van permitir concenciar a la población sobre manera lo qu'hai detrás d'un vasu de lleche, un yogur o un cachu de quesu.

Trátase d'una de les iniciatives de divulgación impulsaes pola Organización Interprofesional Láctea (InLac), nel marcu de la campaña «Cuenta colos productos llácteos europeos», cofinanciada pola Unión Europea pa poner en valor la sostenibilidá del sector llácteo, según los valores nutricionales y saludables de la lleche y los alimentos llácteos. Esti programa européu de productos llácteos sostenibles inclúi un ampliu abanicu d'acciones de divulgación n'España y Bélxica hasta 2024.

El pelotón ciclista d'InLac va tar presente n'allugamientos bien céntricos y visitaos de la ciudá como La Plaza del Fontán, el Mercáu de la Constitución, la Plaza de la Catedral (Catedral San Salvador), la Plaza Porlier, el Teatru Campoamor, Cai Milicies Nacionales o'l Campu San Francisco, ente otres llocalizaciones.

Esta particular acción va prosiguir la so ruta darréu per ciudaes como Xixón y Santander.