Naz Reguerada Fest como espaciu d'alcuentru de la cultura n'asturianu

La Voz

AGORA

La cita, que se va desenvolver en Candás del 3 al 6 de payares, va axuntar creadores, empreses y organizaciones sociales que faen el so llabor en llingua asturiana

31 oct 2022 . Actualizado a las 14:26 h.

El Gobiernu d’Asturies pon en marcha’l Reguerada Fest, una iniciativa que naz como puntu d’alcuentru de la cultura y el mundu empresarial n’asturianu. La cita, entamada pola Conseyería de Cultura, Política Llingüística y Turismu cola collaboración del Conceyu de Carreño y el sofitu del Ministeriu de Cultura, va celebrar la so primer edición del 3 al 6 de payares en Candás y va ufiertar al públicu un programa d’actividaes con más d’una docena de convocatories gratuites y una feria onde van tar presentes 15 empreses y entidaes qu’usen la llingua asturiana nel so trabayu profesional.

El director xeneral de Política Llingüística, Antón García, l’alcaldesa de Carreño, Amelia Fernández, y el coordinador del Reguerada Fest, Xaime Martínez, presentaron esta mañana esti festival nuevu, que naz con vocación d’averar a la sociedá asturiana l’actividá que desenvuelven creadores, entamadores y organizaciones sociales alredor de la llingua asturiana. L’alcuentru rinde homenaxe a Antón de Marirreguera, natural de Carreño y autor de la que se considera la primer obra lliteraria conservada n’asturianu, fechada nel sieglu XVII.

La programación, gratuita y dirixida a tolos públicos, incluye una feria, recitales lliterarios, talleres, charles, esposiciones y conciertos. La Fábrica d’Ortiz va acoyer la feria d’empreses, con quince entidaes participantes: Acuto, Al Otru Andar, Cerveza Cotoya, Cuatro Gotes, Díes Adulces, Ediciones Trabe, Espacio Nube, Música Asturiana, Puru Remangu, Pintar-Pintar Editorial, Ringo Rango, Tiza y Peonza, Nordés Móvil, Delallama y Mondo Manzana.