AmazonSiero: ensin fecha de apertura

Bibiana Martínez

AGORA

Las obras de Amazon en Bobes
Las obras de Amazon en Bobes

13 nov 2022 . Actualizado a las 05:00 h.

La economía taraminga y el trabayu produz anguaño un desasosiegu grande n’Asturies. El costu de la lluz, del carburante, la guerra d’Ucraína... El panorama nun paez mui gayoleru nesta seronda de 2022. Pa enriba, les últimes nueves sobre Amazon inducen al pesimismu: un frenu en seco pa los proyectos que tenía n’España, entre los que s’atopa’l de Bobes.

La fecha d’apertura en Siero esperábase pa dientro d’unes selmanes, pal final de payares, contra’l Black Friday. Lloñe queden yá los titulares qu’anunciaben que la multinacional diba crear más de 2.000 puestos na zona. El númberu fuera disminuyendo a poco y a poco y, nel momentu presente, les perspectives de toes aquelles persones que se formaron y volcaron les espectatives nesti centru loxísticu queda nel aire.

Amazon ye un exemplu claru de lo que supón la economía capitalista: instálase nun territoriu con toles facilidaes, cola promesa de la creación de puestos de trabayu, de futuru; y en cuenta d’ello ufierten unes condiciones llaborales pésimes y, si vienen tiempos difíles, reestructuren la empresa. Ye la barra llibre de la economía de mercáu.