La Escuela de Comerciu acueye la presentación de 'Nun hai país', de Xuan Cándano

G.G.

AGORA

E.P.

La periodista Alicia álvarez, l'expresidente Pedro de Silva y el profesor Boni Pérez, amás del propiu autor, van participar nel actu

12 dic 2022 . Actualizado a las 13:51 h.

La Escuela de Comerciu acueye esti martes a les 19.00 hores la presentación de 'No hay país. Crónica política (y sentimental) de Asturias (1975-2022)', ensayu sobre los últimos cuarenta años d'historia rexonal del periodista Xuan Cándano.

La periodista Alicia álvarez, l'expresidente Pedro de Silva y el profesor Boni Pérez, amás del propiu autor, van participar nesti acercamientu al pasáu inmediatu d'Asturies pal que Xuan Cándano entrevistó a más de cien persones y consultáu fontes documentales.

Dende Franco a la descarbonización, de Rafael Fernández a Rodrigo Cuevas. Sieglu y mediu d'historia d'Asturies que se recueyen nesta obra. «Cuatro décades llargues d'ensayos y errores nes qu'Asturies nun paez atopar una identidá nueva depués del esbarrumbe del movimientu obreru que la vertebraba», indicaron dende la editorial.

Xuan Cándano propúnxose enllenar con esta obra «un incomprensible vacíu ensayísticu sobre esti requexu del Atlánticu». Trátase del cuartu llibru del autor depués de 'El Pacto de Santoña (1937), la rendición del nacionalismo vasco al fascismo' (2006); 'La extraña tribu de las manos limpias' (2020), un diariu sobre'l confinamientu de la pandemia de la covid; y 'Mas bien del revés' (2022), un volume de rellatos; informó Europa Press.