Asturies va crear un grupu de trabayu con conceyos pa les ayudes poles quemes

G.G. OVIEDO

AGORA

Imagen aérea de los incendios en Valdés
Imagen aérea de los incendios en Valdés

Alejandro Calvo avanzó que tán trabayando pa tener lo más adelantao posible tolo relativo a la escoyeta de la evaluación de daños pa la posterior solicitú de zona catastrófica

26 abr 2023 . Actualizado a las 12:44 h.

La conseyera de Presidencia del Principáu d'Asturies, Rita Camblor, anunció esti llunes la creación d'un grupu de trabayu, al traviés de la Federación Asturiana de Conceyos (FACC), pa falar de les ayudes que puedan solicitase depués de la última fola por quemes forestales y porque pueda ameyorase entá más tolo relativo a la prevención, la coordinación y estinción.

Camblor participó, xunto al conseyeru de Mediu Rural y Cohesión Territorial, Alejandro Calvo, pola xunta de coordinación y previsión de quemes del Serviciu d'Emerxencies del Principáu d'Asturies. Según esplicó Camblor, una de les razones pa caltener la xunta ye pol parte meteorolóxicu de los últimos díes. «Paez que podemos tar, pel momentu, tranquilos», señaló Camblor, recordando que llovió abondo n'Asturies.

Per otru llau, Alejandro Calvo avanzó que, de cara al Conseyu de Gobiernu d'esti vienres, tán trabayando pa tener lo más adelantao posible tolo relativo a la escoyeta de la evaluación de daños pa la posterior solicitú de zona catastrófica y tamién pa poder tener disponibles yá les ayudes a reforestación. Tamién na prevención y na vixilancia dixo que tán trabayando «en coordinación cola Guardería de Mediu Natural», informa Europa Press.