Asturies va recibir 11,3 millones pa formación dixital y meyores na equidá educativa

G.G. REDACCIÓN

AGORA

Imagen de archivo de un ordenador.
Imagen de archivo de un ordenador. XOÁN CARLOS GIL

La partida pal conxuntu de comunidaes ye de 566 millones

10 may 2023 . Actualizado a las 10:58 h.

El Conseyu de Ministros aprobó destinar 11,3 millones a Asturies pa la formación dixital y la meyora de la equidá nel sistema educativu dientro d'una partida de 566 millones pal conxuntu de comunidaes autónomes distribuyida en cinco partíes: Programa Códigu Escuela 4.0, el Programa PROA+ y el Programa d'Unidaes d'Acompañamientu; llibros de testu; y Educación Inclusiva.

Asina, el Programa Códigu Escuela 4.0 va recibir 298,4 millones -5,9 nel casu d'Asturies- pa formar en robótica, programación y nueves tecnoloxíes a los 5,5 millones d'alumnos de segundu ciclu d'Infantil, d'Educación Primaria y d'Educación Secundaria matriculaos en centros públicos y concertaos.

No que fai al sofitu a families y alumnáu con dificultaes aprobóse una inversión de 173 millones d'euros, de los que 5,2 millones son p'Asturies; el programa PROA+ va contar con 118 millones, 2,8 millones d'ellos pa Asturies; y el Programa d'Unidaes d'Acompañamientu dotóse con 55 millones d'euros qu'inclúin 748.600 d'euros pal Principáu.

Amás, aprobóse una partida p'Asturies de cerca de 967.000 d'euros, de los 58,5 millones d'euros destinaos a les comunidaes autónomes p'ayudar a les families a encarar el gastu que suponen los llibros de testu y material escolar, incluyíu los materiales dixitales, del alumnáu de centros sosteníos con fondos públicos.

A lo último, el Principáu va recibir 825.000 euros de los 36 millones d'euros aprobaos pa distribuyir ente les comunidaes pal programa de Cooperación Territorial d'Educación Inclusiva.