
La campaña pretendía llamar l'atención contra l'abandonu de residuos na naturaleza y concenciar sobro esti grave problema ambiental
09 jun 2023 . Actualizado a las 05:00 h.La campaña «1m2 contra la basuraleza», una iniciativa de SEO/BirdLife y Ecoembes pa celebrar el Día Mundial del Medioambiente, que se conmemoró'l pasáu llunes, y na que participaron el pasáu sábadu más de 17.000 voluntarios en toa España llogró retirar 2,5 tonelaes de residuos de 32 espacios naturales d'Asturies, onde 750 persones se sumaron a esta iniciativa.
Ente la «basuraleza» más atopada mientres les recoyíes destaquen les colases que representen un 19% de tolos residuos atopaos. Tamién se retiraron llates de bebida o pieces de plásticu de 0 a 2,5 centímetros asina como vidros o toallines húmedes.
La campaña pretendía llamar l'atención contra l'abandonu de residuos nos espacios naturales y concenciar sobro esti grave problema ambiental que, amás de poner en peligru'l caltenimientu de los espacios naturales y de la so biodiversidá, contamina los suelos y l'agua, y aumenta'l riesgu de quemes.
Organizaos por entidaes llocales, conceyos y centros educativos, los voluntarios retiraron «basuraleza» d'entornos terrestres, fluviales y marinos como la sablera de Xivares, el senderu de Les Caldes o la Sienda fluvial del Piles n'Asturies y otros como'l Parque Natural del Llagu de Senabria y sierres Segundera y de Porto (Zamora), el de Sierra Helada y Faro (Alicante), el de Lagunas de Ruidera (Albacete, Ciudá Real), o l'Espaciu Natural de Doñana (Huelva, Sevilla y Cádiz)