Asturies retira 2,5 tonelaes de «basuraleza» en 32 espacios naturales

G.G. UVIÉU

AGORA

Recogida de basura en espacios naturales
Recogida de basura en espacios naturales

La campaña pretendía llamar l'atención contra l'abandonu de residuos na naturaleza y concenciar sobro esti grave problema ambiental

09 jun 2023 . Actualizado a las 05:00 h.

La campaña «1m2 contra la basuraleza», una iniciativa de SEO/BirdLife y Ecoembes pa celebrar el Día Mundial del Medioambiente, que se conmemoró'l pasáu llunes, y na que participaron el pasáu sábadu más de 17.000 voluntarios en toa España llogró retirar 2,5 tonelaes de residuos de 32 espacios naturales d'Asturies, onde 750 persones se sumaron a esta iniciativa.

Ente la «basuraleza» más atopada mientres les recoyíes destaquen les colases que representen un 19% de tolos residuos atopaos. Tamién se retiraron llates de bebida o pieces de plásticu de 0 a 2,5 centímetros asina como vidros o toallines húmedes.

La campaña pretendía llamar l'atención contra l'abandonu de residuos nos espacios naturales y concenciar sobro esti grave problema ambiental que, amás de poner en peligru'l caltenimientu de los espacios naturales y de la so biodiversidá, contamina los suelos y l'agua, y aumenta'l riesgu de quemes.

Organizaos por entidaes llocales, conceyos y centros educativos, los voluntarios retiraron «basuraleza» d'entornos terrestres, fluviales y marinos como la sablera de Xivares, el senderu de Les Caldes o la Sienda fluvial del Piles n'Asturies y otros como'l Parque Natural del Llagu de Senabria y sierres Segundera y de Porto (Zamora), el de Sierra Helada y Faro (Alicante), el de Lagunas de Ruidera (Albacete, Ciudá Real), o l'Espaciu Natural de Doñana (Huelva, Sevilla y Cádiz)