Llaboral Centru d'Arte afonda nel arte multimedia de los millenials

Raúl Alonso REDACCIÓN

AGORA

LABoral Centro de Arte y Creación Industrial
LABoral Centro de Arte y Creación Industrial

La esposición, comisariada por Pablo de Soto, va tar abierta al públicu hasta'l 31 d'avientu

07 jun 2024 . Actualizado a las 12:46 h.

Llaboral Centru d'Arte y Creación Industrial presenta esposición nueva Millennials, l'arte multimedia de la Xeneración Y esplora la perspectiva y les esperiencies úniques de la xeneración del mileniu, nacida ente principios de la década de 1980 y mediaos de la década de 1990. L'amuesa presenta una diversa selección de medios qu'inclúin vídeu, instalación, robótica y arte interactivu.

La esposición pon de relieve la manera en que la xeneración del mileniu foi moldiada pol rápidu ritmu de les meyores tecnolóxiques, la globalización y la puxanza de los medios dixitales. Les obres reflexen cuestiones fundamentales pa esta xeneración, como la sostenibilidá, la xusticia social o la necesidá d'acercamientos críticos a la tecnoloxía. Amás de pertenecer a la xeneración millennial, los 11 artistes d'esta esposición tienen en común formar parte del proyectu européu EMAP European Media Art Platform, una plataforma de 16 organizaciones europees líderes n'arte dixital y nuevos medios con un prestixosu programa de residencies pa realizar nueves producciones.

La esposición, que ta comisariada por Pablo de Soto y que ta formada por 11 obres, va inaugurase'l xueves 13 de xunu y va poder esfrutase d'ella hasta'l 31 d'avientu. Ye precisamente na so inauguración onde va haber una performance con un escenariu d'improvisación performativa qu'involucra a un baillarín y un brazu robóticu separáu.