El Conseyu Regulador de la DOP Sidra d'Asturies llanza la so campaña de branu pa reforzar la identidá del productu

S.M.S. OVIEDO

AGORA

DOP Sidra de Asturias
DOP Sidra de Asturias

Baxo 'l lema «Nótase cuando ye mazana asturiana», la campaña busca reforzar la diferenciación del productu frente a otres sidres naturales y captar nuevos públicos

03 jun 2025 . Actualizado a las 18:30 h.

El Conseyu Regulador de la Denominación d'Orixe Protexida (DOP) Sidra d'Asturies estrena esti martes la so nueva campaña de branu que tien como oxetivu principal reforzar la diferenciación del productu frente a otres sidres naturales, fidelizar a los sos consumidores actuales y captar nuevos públicos.

Sol lema 'Nótase cuando ye mazana asturiana', la campaña apuesta por una imaxe visual basada nel colloráu de la mazana y el verde de la botella. El diseñu foi realizáu pola axencia creativa Arrontes y Barrera, dirixida por Luis Arrontes, quien presentó la campaña xuntu al presidente del Conseyu Regulador, Jorge García, y el xerente, Daniel Ruiz.

Con una inversión de 75.000 euros, la campaña va tener presencia en prensa escrita, radio, televisión, redes sociales, mupis y mupis dixitales. Amás, va reforzase la so visibilidá nun puntu estratéxicu como l'accesu al Aeropuertu d'Asturies, aprovechando la medría de visitantes mientres el branu, informa Europa Press.