Deportes que van dexate ensin pallabres

A.I.

ACTUALIDÁ

Un de los alcuentros sobre deporte femenín.
Un de los alcuentros sobre deporte femenín.

Xixón presenta nel festival Arcu Atlánticu nuevos pallabreros dedicaos al voleibol y al h.oquei

27 jul 2019 . Actualizado a las 13:19 h.

Dientro del Festival Arcu Atlánticu’l deporte femenín tien protagonismu nun ciclu que destaca la práctica individual y colectivo de la muyer con esperiencies, coloquios y amueses de distintes disciplines. Nesti ámbitu, la Oficina de Normalización Llingüística de Xixón reparte ente’l públicu asistente pallabreros de distintos deportes como'l fútbol, balonmano, voleibol y h.oquei patinos.

El pallabreru fai un repaso añu a añu de los principales finxos del deporte en Xixón y n'Asturies. La Oficina de Normalización Llingüística del conceyu Xixón, dependiente de la Fundación Municipal de Cultura, Educación y Universidá Popular, vien publicando, dende va dellos años, pallabreros temáticos n’asturianu dedicaos a los deportes más practicaos o de mayor difusión nel conceyu y, por estensión, na nuestra comunidá. D’esta manera, la xente que practica esos deportes o, mesmamente, que los sigue o los comenta nes tertulies o nos medios de comunicación, pue disponer d’una información específica y fiable pa facelo na llingua tradicional del país.

El ciclismu, la natación, el fútbol, el baloncestu, l’atletismu, los bolos, el montañismu, el balonmano, la hípica y el surf yá tienen el so pallabreru. Agora asoleyen los pallabreros de voleibol y h.oquei. Caún ta siempre acompañáu d’una desplicativa cenciella de lo más aparente de cada deporte: los sos anicios, la so tradición, l’espaciu o terrén nel que se practiquen, los preseos que s’empleguen pa ello y les regles del xuegu, etc.

El programa del Arcu Atlánticu inclúi güei l’alcuentru dedicáu al h.oquei femenín, conociendo esperiencies y aldericando con xugadores.