Asturies recicla 5 millones de llitros d'aceites usaos al añu

I.A REDACCIÓN

ACTUALIDÁ

Cambio de aceite
Cambio de aceite SIGAUS

La Economía Circular avanza na rexón con un sistema qu'aboga por amenorgar la xeneración de residuos y reintroducir los que se produzan en nueves cadenes productives

22 ago 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

Los nuevos tiempos impulsaron el desarrollu de nuevos modelos económicos. La Economía Circular, una estratexa que tien por oxetivu amenorgar tanto la entrada de los materiales como la producción de refugaya, avanza na rexón y un bon exemplu ye que, namái nel últimu añu, recicláronse na comunidá autónoma 5 millones de llitros d'aceites usaos.

L'aceite llubricante, que ye imprescindible pa facer funcionar los motores de tol parque de vehículos (turismos, pesaos, especiales, etc.) y tou tipu de maquinaria (dende la industrial, a l'agrícola o la d'obra), conviértese, a la fin de la so vida útil, nun residuu peligrosu y de los más contaminantes qu'esisten.

Sicasí, esti aceite puede recoyese y reciclase al 100%, xenerando con él nueva materia primero o enerxía. En 2018, el sistema encargáu n'España de la xestión del aceite industrial usao, SIGAUS, llogró recuperar 5 millones de llitros nel Principáu d'Asturies, recoyendo en más de 1.450 puntos distintos. El resultáu: cuasi mediu millón de llitros de nuevos llubrificantes retornaos al mercáu y cuasi 1.600 tonelaes de CO2 aforraes.

Según espliquen dende SIGAUS, el Principáu d'Asturies dispon de «un bon modelu d'esi nuevu paradigma económicu que tán impulsando les autoridaes d'Europa y España», y qu'aboga por «amenorgar» la xeneración de residuos y reintroducir los que se produzan en nueves cadenes productives.