Foru entruga al Gobiernu pol AVE a Asturies y el plan de víes de Xixón

Oblanca quier saber por qué'l Gobiernu «trata ferroviariamente a los asturianos como ciudadanos y empreses de segunda división»

El número dos de la coalición PP-Foro al Congreso, Isidro Martínez Oblanca,
El número dos de la coalición PP-Foro al Congreso, Isidro Martínez Oblanca,

El diputáu electu de Foru nel Congresu por Asturies, Isidro Martínez Oblanca, anunció esti llunes la presentación de delles entrugues al Gobiernu central en funciones sobre l'AVE a Asturies y al plan de víes de Xixón. En concreto, Oblanca quier saber por qué'l Gobiernu «trata ferroviariamente a los asturianos como ciudadanos y empreses de segunda división». «¿Por qué'l Gobiernu discrimina la llinia d'Alta Velocidá ente Asturies y Madrid, que va ser muncho más lenta que les demás llinies d'AVE pa percorrer distancies similares?», pregunta'l diputáu de Foru.

Dende Foru reclama «el mesmu AVE que'l restu d'España, l'AVE del proyectu orixinal de la Variante de Payares que se diseñó y presupuestó pa que Madrid y Uviéu comunicárense por tren en menos de 2 hores y 30 minutos». Amás, Oblanca pide esplicaciones al Executivu central sobre por qué ADIF «dio marcha atrás al desarrollu del Plan d'Integración Ferroviaria de Xixón, aprobáu poles trés alministraciones el mes de marzu», informe Europa Press.

«¿Nun-y parez al Gobiernu humillante p'Asturies que quieran destinase a los sos servicios ferroviarios los retales y materiales que se refuguen n'otres Comunidaes? ¿Por qué l'allargamientu del túnel del Metrotrén hasta Cabueñes vuelve usase como sida pa nun poner en serviciu cuanto enantes el tramu Viesques-Muséu del Ferrocarril, col túnel yá construyíu coles sos trés estaciones soterraes?», pregunta'l parllamentariu electu.

Comentarios

Foru entruga al Gobiernu pol AVE a Asturies y el plan de víes de Xixón