Iniciativa reclama al Principáu que nengún alumnu quede ensin recibir asturianu por falta de profesoráu

La organización punxo en marcha nes sos redes sociales una campaña p'animar á a la matriculación n'asignatura

Testos normativos de llingua asturiana
Testos normativos de llingua asturiana

oviedo

Iniciativa pol Asturianu convidó esti vienres a la Conseyería d'Educación y a la Dirección Xeneral de Política Llingüística a facer un esfuerciu pa que nengún alumnu o alumna vuelva quedar ensin clase d'asturianu o gallego-asturianu por falta de profesoráu.

«Dende la nuestra organización llevamos bien de tiempu denunciando decenes de casos nos que l'alumnáu queda ensin profesoráu y ensin l'asignatura que llibremente escoyeron», indicaron dende la entidá al traviés de nota de prensa.

La organización punxo en marcha nes sos redes sociales una campaña p'animar á a la matriculación n'asignatura de Llingua asturiana y na de Gallego-asturiano cuando nos centros ta faciéndose la prematrícula. «Nun se pue esperar más a difundir l'asignatura, la campaña de difusión habría tar yá en marcha y con un especial esfuerciu nestes circunstancies nes que nun pue facese campaña física nos centros educativos», esplicó dende l'asociación Inaciu Galán.

Conoce nuestra newsletter

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Comentarios

Iniciativa reclama al Principáu que nengún alumnu quede ensin recibir asturianu por falta de profesoráu

Cola ayuda de