Alú Ibérica anuncia un alcuerdu de comercialización col grupu luxemburgués Traxys

Según confirmó'l Grupo Riesgo, les fábriques van poder acelerar de manera significativa tanto la producción como les ventes

Alu Iberica Avilés
Alu Iberica Avilés

Oviedo

La directiva d'Alú Ibérica anunció qu'algamó un alcuerdu de comercialización col grupu luxemburgués Traxys. «Esti alcuerdu súmase al proyectu de futuru pa les plantes d'Avilés y A Coruña, non namás nel ámbitu español, sinón tamién a nivel global, reforciando la estratexa comercial y ameyorando la eficiencia y rentabilidá de les plantes de producción», indicó la entidá.

Según confirmó'l Grupo Riesgo, esti alcuerdu con Traxys va ufrir ferramientes de comercialización y va formar parte del departamentu na operativa diaria, ayudando al desarrollu y comercialización del productu. Coles mesmes, va asesorar sobre operaciones, identificación de mercaos, evaluación de riesgos o internacionalización del productu. D'esta manera, les fábriques van poder acelerar de manera significativa tanto la producción como les ventes, colo que va consiguir «una eficiencia mayor y un primer pasu pa desenvolver la espansión internacional».

Traxys ye un trader y distribuidor de materies primes, especializáu nel sector de la metalurxa. Les sos actividaes de loxística, comercialización, distribución, xestión de la cadena de suministru y trading suponen el trabayu de más de 400 empleaos repartíos en más de los sos 20 oficines a nivel mundial, llogrando una facturación anual que supera los 6.000 millones de dólares, informa Europa Press. 

Conoce nuestra newsletter

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Comentarios

Alú Ibérica anuncia un alcuerdu de comercialización col grupu luxemburgués Traxys

Cola ayuda de