Iniciativa afirma qu'hai estudiantes que siguen ensin profesor d'asturianu

La organización tien constancia d'un casu nel IES Aramo, n'Uviéu


Oviedo

L'asociación Iniciativa pol Asturianu afirmó qu'estudiantes d'asturianu siguen ensin profesor a estes altures del cursu. Dende la organización dicen que recibieron quexes de dellos centros de Asturies con esta problemática en centros públicos y concertaos.

De manera concreta, la organización tien constancia d'un casu nel IES Aramo, n'Uviéu, nel que se modificó la matrícula ensin permisu del alumnu y por eso, l'estudiante ta cursando una asignatura "a la que nun s'apuntó". Dicen qu'eso pasó ensin avisu a la familia nin al estudiante. «Al pidir cuentes a los responsables del institutu, éstos animen al alumnu, menor d'edá, a dir a otru centru educativu (a cursar l'asignatura), cuando nel centru hai profesor de Llingua Asturiana y Lliteratura y namás sería necesario amplia-y la xornada», dixeron.

Dende Iniciativa pol Asturianu consideren que ye una situación de «marxinación y maltratu» al alumnu, contrariu a la llexislación vixente y esixen a la Dirección del Centru que ponga «solución inmediata», informa Europa Press.

Conoce nuestra newsletter

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Comentarios

Iniciativa afirma qu'hai estudiantes que siguen ensin profesor d'asturianu

Cola ayuda de