PSOE apoya nel Congresu impulsar reformes estatutaries pa reconocer l'asturianu como llingua oficial

La Voz

ACTUALIDÁ

El Congreso de los Diputados
El Congreso de los Diputados

El Plenu aprobó col votu a favor del PSOE, una iniciativa promovida por Unidas Podemos y los independentistes

11 mar 2021 . Actualizado a las 19:55 h.

El Plenu del Congresu aprobó esti xueves, col votu a favor del PSOE, una iniciativa promovida por Unidas Podemos y los independentistes qu'encamienta al Gobiernu a impulsar y apoyar reformes estatutaries pa reconocer la oficialidá de llingües nueves, como l'asturianu o l'aragonés, amás de permitir l'usu de les distintes llingües cooficiales en territorios del mesmu espaciu llingüísticu.

Estos dos puntos, xunto con otru qu'aboga por que l'Executivu muestre «un respetu real» pola realidá plurillingüe del país y la igualdá llingüística, son los únicos que salieron esti xueves alantre na votación d'esta iniciativa, que constaba con un total d'ocho.

El martes, nel debate de la iniciativa, el PSOE dexó claro que nun apoyaría nel so conxuntu'l testu impulsáu por Unidas Podemos, los independentistes d'ERC, Bildu, Junts, PDeCAT y la CUP, los nacionalistes de PNV y el BNG, xunto Más País y Compromís por buscar «una confrontación estéril» y contener «dellos asuntos inconstitucionales». Coles mesmes, los promotores pidieron una votación por puntos pa salvar dalgunos d'ellos.