El tren turísticu d'Ayer va circular hasta finales d'agostu

G. G. REDACCION

ACTUALIDÁ

Dende la so puesta en marcha'l 17 de xunetu más de 2.200 persones xubiéronse a bordu pa percorrer el conceyu

22 ago 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

La Conceyalía de Turismu del Conceyu d'Ayer decidió enllargar el serviciu del tren turísticu d'Ayer hasta finales del mes d'agostu, xuna decisión motivada pol ésitu d'esta iniciativa, que superó toles previsiones. Dende la so puesta en marcha'l pasáu 17 de xunetu yá se xubieron al tren más de 2.200 persones, que pudieron percorrer el conceyu a bordu del convói. 

Esti proyectu yera la novedá de la programación turística braniza y concibióse coles mires de poner en valor los principales curiosos del territoriu y coles mesmes de ser un aliciente pa visitar el conceyu, dinamizando, asina, l'actividá turística mientres los meses de branu. Tou ello col fin últimu de que la iniciativa repercutiera de forma directa nel sector turísticu. Misión consiguida, una y bones la respuesta del públicu devasó en demasía les mires. 

La finalización del serviciu taba prevista'l día 22 d'agostu y va ampliase xuna selmana más, hasta'l 29 d'agostu. Nesta última selmana, mientres cuatro díes consecutivos, va ufiertase l'itinerariu que sale dende L’Escuyu y xube hasta'l mirador de Cotu Bellu, yá que más de 250 persones quedar en llista d'espera nes salíes d'esti circuitu programaes primeramente.  

Amás, el sábadu 28 d'agostu realizará la ruta que sale dende Moreda, traviesa'l valle del Ríu Negru y remata en Murias, localidá dende onde parte la ruta de senderismo a la Cascada de Xurbeo, xuno lo de los recursos turísticos más visitaos del conceyu. A lo último, pa rematar la temporada, el domingu va realizar el circuitu qu'empieza en Cabanaquinta y va hasta Uriés, itinerariu qu'amuesa los curiosos y el patrimoniu cultural de la zona media del conceyu, ente los que cabo destacar la ilesia románica de San Vicente de Serrapio o la Torre de Sotu. 

El tique d'ida y vuelta tien un costu xeneral de 2,50 euros y xuna tarifa amenorgada de 1 euru pa persones xubilaes mayores de 65 años, persones con discapacidá, estudiantes, families a partir de 3 componentes y grupos de 20 o más persones. Pa los menores de 3 años el viaxe ye gratuitu. L'únicu itinerariu que rique reserva previa ye'l de Cotu Bellu y esta puédese faer na Oficina de Turismu d'Ayer (985 48 14 39 o infoaller.es) o na páxina web municipal (www.aller.es). 

La Conceyala de Turismu del Conceyu d'Ayer, Elena Zapico Pando, señaló que «dende'l Gobiernu Local diseñamos esti proyectu col propósitu d'atraer visitantes y d'ufiertar una actividá distinta y singular dirixida a tolos públicos». Coles mesmes, añedió que «tamos bien satisfechos coles resultancies y cola bona respuesta per parte del públicu, pa nós el turismu ye un sector estratéxicu na economía local y, por ello, invertimos en proyectos que contribuyan al so dinamización, como ye'l casu del tren turísticu».