PP y Cs piden una comisión d'investigación sobre la Fundación Metal

La Voz

ACTUALIDÁ

Aseguren que pretenden «ayudar» al Gobiernu del Principáu a aclarar la xestión de la entidá porque l'Executivu «nun sabe» lo que pasó

27 jun 2022 . Actualizado a las 13:47 h.

Los diputaos del PP, Álvaro Queipo, y de Ciudadanos, Luis Fanjul, defendieron la petición conxunta de constituyir una comisión d'investigación sobre la Fundación Metal, que van plantear nel plenu. Aseguren que pretenden «ayudar» al Gobiernu del Principáu a aclarar la xestión de la entidá porque l'Executivu «nun sabe» lo que pasó.

Queipo incidió en que la Fundación atropa cerca de «cinco millones d'euros de delda» y existe un «marayu de caos y descontrol nes cuentes». «Hai qu'intentar aclaralo como sía porque se trata de fondos públicos», dixo'l diputáu del PP, añadiendo qu'esta «falsa fundación privada» tuvo «escapando» de la fiscalización y el control parllamentariu a lo llargo d'años.

Coles mesmes, Fanjul llamenta'l oscurantismu p'apurrir información sobre la fundación a los grupos parllamentarios y criticó que se refugara na Cámara pidir un informe a la Sindicatura de Cuentes. Dambes formaciones destaquen los fondos públicos inyectaos a la fundación pol Principáu y los conceyos de Xixón y Avilés ensin concretase'l so destín, nin cómo se xeneró la delda que tien, hasta llegar a declarase la so estinción voluntaria.

Dende PP y Ciudadanos entienden que primero de llegar a los tribunales, y más allá de los recursos planteaos polos trabayadores a los que se-yos deben 12 meses de sueldu, ye necesario que'l parllamentu analice y clarifique la xestión, polo qu'encamienten al restu de partíos, con mención espresa a les formaciones d'esquierdes, a apoyar la constitución d'una comisión d'investigación.