L'acusáu llegó a da-y un puñetazu a un neñu de 13 años qu'intentaba frenalu
04 nov 2025 . Actualizado a las 14:32 h.Un vecín d'Uviéu asumió un delitu d'agresión sexual por facer tocamientos a una antigua compañera de colexu mientres la celebración d'una fiesta popular nel barriu de Ventanielles, aprovechando que la muyer inxiriera una gran cantidá d'alcohol y nun taba en condiciones d'emprestar un consentimientu llibre.
La vista oral taba señalada esti martes na Sección Tercer de l'Audiencia Provincial d'Uviéu. Los fechos asocedieron la nueche del 28 de mayu de 2023, cuando la víctima quedara col acusáu na fiesta. Según la Fiscalía, l'home llevó a la muyer a una zona de prau y nel suelu, empezó a facer tocamientos mientres ella permanecía desnortiada. Emplegaos d'atracciones instalaes nel llugar intervinieron pa evitar qu'abandonara la zona, y l'acusáu llegó a da-y un puñetazu a un neñu de 13 años qu'intentaba frenalu.
El 30 de mayu, imponer al acusáu la prohibición d'averase a menos de 300 metros de la víctima, la so casa o llugar de trabayu, y de comunicase con ella per cualesquier mediu. Los fechos fueron calificaos como constitutivos d'un delitu d'agresión sexual y un delitu leve de mancadures.
En reconociendo los fechos, l'acusáu aceptó xuna condena de 1 añu y 4 meses de prisión per agresión sexual, con inhabilitación especial pal derechu de sufraxu pasivu mientres la condena; prohibición d'averase a la víctima y comunicase con ella mientres cinco años; llibertá xixilada mientres 2 años y 6 meses; y multa de 1 mes pol delitu de mancadures, con responsabilidá personal subsidiaria en casu d'impagu.
Amás, tendrá d'indemnizar a la víctima con 3.500 euros por daños morales, al menor con 436 euros por mancadures, y al SESPA polos gastos médicos causaos, más los intereses llegales correspondientes.