El Muséu de Belles Artes d'Asturies xunta la obra de dos referentes del espresionismu americanu

Les obres de José Guerrero y Esteban Vicente van poder vese a partir del xueves

Dos de les obres de la esposición
Dos de les obres de la esposición

El Muséu de Belles Artes d’Asturies inaugura’l xueves la esposición "Guerrero / Vicente". La muestra ta fecha en collaboración col Centru José Guerrero de Granada, el Muséu d'Arte Contemporaneo Esteban Vicente y Acción Cultural Española, y pon en relación la obra de los dos únicos artistes españoles que formaron parte d'una de les corrientes artístiques más importantes del sieglu XX: l'Espresionismu Astrautu Americanu.

Esta propuesta espositiva busca poner de manifiestu les semeyances y les diferencies ente dos artistes que, tradicionalmente, la historiografía trató siempres individualmente y por separáu, dada la ferrial personalidá artística y estilística de dambos. A pesar de les diferencies estilístiques, dambos artistes tuvieron una esmolición común pol color. Nel casu de Guerrero ésta diose bien llueu, y facer en clave d'elementu estructurador de la composición. No referente a Vicente, dicha molición llegó-y más tarde, ello ye que la so primer inquietú foi la estructura del cuadru. Sicasí, a finales de 1950, empezó a investigar sobro la manera d'atrapar o afitar la lluz, daqué que consiguió gracies al color.

La selección d'obres de la esposición, que consta de más de 60 pieces procedentes d'una ventena de museos y coleiciones, amuesa les carreres paraleles de Guerrero y Vicente centrándose en trés momentos señalaos d'un percorríu compartíu: xuna primer fase figurativa con paisaxes urbanos y rurales, una segunda na década de los cincuenta onde dambos ceadores meter de llenu na astraición y, finalmente, una tercer fase nos años setenta na que fueron destilando una voz característicamente mesma, qu'algamó nesos años el so plena madurez, llevando a distintes maneres d'asumir la pintura de los campos de color.

Valora este artículo

4 votos
Comentarios

El Muséu de Belles Artes d'Asturies xunta la obra de dos referentes del espresionismu americanu